lördag 18 augusti 2012

Nystart!💗

Heej!
Jag kÀnner att bloggen behöver en nystart!
Jag har inte bloggat pÄ nÀstan hela lovet bara för att man har haft sÄpas mycket o göra sÄ tiden rÀcker ityvÀrr inte till! Men bloggen ska nu handla mest om min fritid, inga lÀxor eller prov ska nÀmnas pÄ bloggen! Det ska alltsÄ handla om min trÀning, vad jag shoppar, om min hund o mina vÀnner!
Detta sommarlovet har bestÄtt av att slappa ta hand om min hundvalp som jag fick i början pÄ sommaren o vÀnner för det mesta!
Sommarlovet har varit vÀldigt slappt o de rann ivÀg vÀldigt fort, för fort!
TÀnkte inte att detta inlÀgget skulle bli sÄ lÄngt men de blev det visst... Haha
PÄ mÄndag börjar skolan... Börjar lÀngta nu nÀr det Àr sÄpas nÀra! Jag har saknat alla vÀnner extremt mycket alltsÄ dom jag inte trÀffat pÄ lovet!
Nu fÄr alla ha en fortsatt trevlig kvÀll sÄ hörs vi förhoppningsvis med ett video inlÀgg imorgon annars ett vanligt text inlÀgg o en bild!
Puss💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar